Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κλήρωση της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ανδρών στο volley. Ο νικητής του ζευγαριού Σ.Φ.Π. Χανίων - Α.Ο. Κηφισιάς θα αντιμετωπίσει την Παναχαϊκή.
Αναλυτικότερα, τα ζευγάρια που προέκυψαν είναι τα εξής:
Αναλυτικότερα, τα ζευγάρια που προέκυψαν είναι τα εξής:
→ Ορεστιάδα - Ολυμπιακός
→ Παναχαϊκή - Νικητής ΣΦΠ Χανίων / ΑΟ Κηφισιάς
→ Νικητής Ηρακλής / Εθνικός Αλεξανδρούπολης - ΠΑΟΚ
→ Φοίνικας Σύρου - Νικητής Πήγασος Πολίχνης / ΓΣ Λαμία
(Εάν προκριθεί η Λαμία τότε γηπεδούχος θα είναι ο Φοίνικας, ενώ αν κερδίσει ο Πήγασος τότε η ομάδα της Πολίχνης θα είναι γηπεδούχος στον προημιτελικό με τον Φοίνικα.)
Οι αγώνες είναι νοκ άουτ και θα διεξαχθούν την Τετάρτη 18/02, ενώ το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες από την ΕΟΠΕ.
Υπενθυμίζουμε ότι την προσεχή Τετάρτη (11/02), στις τέσσερις το μεσημέρι (16:00), ο Σ.Φ.Π. Χανίων θα υποδεχθεί (στο κλειστό Χανίων) τον Α.Ο. Κηφισιάς σε νοκ άουτ αναμέτρηση. Ο νικητής προκρίνεται στα προημιτελικά...
Υπενθυμίζουμε ότι την προσεχή Τετάρτη (11/02), στις τέσσερις το μεσημέρι (16:00), ο Σ.Φ.Π. Χανίων θα υποδεχθεί (στο κλειστό Χανίων) τον Α.Ο. Κηφισιάς σε νοκ άουτ αναμέτρηση. Ο νικητής προκρίνεται στα προημιτελικά...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου