Χωρίς ΑΟΧ, Επισκοπή το σεμινάριο της Football League

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν στα γραφεία της ΕΠΟ οι εργασίες του διήμερου σεμιναρίου αδειοδότησης προς τις ΠΑΕ της Football League. Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπρόσωποι των ΠΑΕ:

→ ΑΕΚ
→ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ ΑΟ
→ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ ΓΣ 1927
→ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΑΕ
→ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ ΓΕ 2005
→ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΓΣ
→ ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΠΣ
→ ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΝΧΩΝ ΑΟ
→ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ ΓΣ

Την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπρόσωποι των ΠΑΕ:

→ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ 1932
→ ΛΑΜΙΑ 1964 ΠΑΣ
→ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ - ΗΡΑΚΛΗΣ 1908
→ ΑΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
→ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ ΠΑ
→ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937 ΑΣ
→ ΑΠΟΛΛΩΝ 1926

Οι ακόλουθες ΠΑΕ δεν εκπροσωπήθηκαν κατά το διήμερο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Αδειοδότησης:

→ ΕΠΙΣΚΟΠΗ
→ ΑΟΤ ΑΛΙΜΟΣ
→ ΦΩΚΙΚΟΣ ΑΣ
→ ΦΩΣΤΗΡ ΑΠΟ
→ ΧΑΝΙΑ ΑΟ
→ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
→ ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΑΖΩΡΟΥ
→ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΣΦΚ
→ ΤΥΡΝΑΒΟΣ 2005 ΑΟ

Και τις δύο ημέρες αναλύθηκαν στους εκπροσώπους των συλλόγων οι απαιτήσεις του κανονισμού αδειοδότησης και η διαδικασία χορήγησης των αδειών συμμετοχής στις εγχώριες διοργανώσεις αγωνιστικής περιόδου 2015/2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου