Με προπόνηση στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς ολοκληρώθηκε η -εντός Κρήτης- προετοιμασία των παικτών του ΑΟ Χανιά ενόψει του αγώνα με την ΑΕΚ.
Το πρόγραμμα, το οποίο έγινε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς ενόψει αγωνιστικής, περιελάμβανε τακτική και στημένες φάσεις.
Μετά την προπόνηση ο τεχνικός της ομάδας Σούλης Παπαδόπουλος, ανακοίνωσε και την αποστολή που θα ταξιδέψει ακτοπλοϊκώς με πλοίο της ΑΝΕΚ LINES στον Πειραιά. Η αποστολή:
Σικαλιάς, Μακρυωνίτης, Essono, Ngwem, Gonzalez, Renja, Rojas, Αλέκου, Ανδρέου, Γανωτής Κοντέων, Γκότοβος, Γκούμας, Κρητικός, Οικονομόπουλος, Πάγκαλος, Παπουτσογιαννόπουλος, Σακελλαρίου, Σιλιγαρδάκης, Πάτας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου