Με αφορμή τα όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα με την υπόθεση του πρώην ποδοσφαιριστή του Α.Ο. Κεραμειά, Ανδρέα Τσαγκαράκη, και την δημοσιότητα που αυτή πήρε, οι ποδοσφαιριστές του ανδρικού τμήματος της ομάδας εξέδωσαν την κάτωθι ανακοίνωση:
«Εμείς, οι ποδοσφαιριστές του Α.Ο. Κεραμειά και ο προπονητής, στηρίζουμε απόλυτα τη διοίκηση της ομάδας και τις επιλογές της.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα θητείας του προέδρου του Δ.Σ. κ. Γιώργου Μπουρμπάκη δεν έχει διατυπωθεί κανένα παράπονο από ποδοσφαιριστή της ομάδας, ενώ και από πλευράς του είναι πάντα τυπικός σε όλες του τις υποχρεώσεις απέναντί μας.
Θυμίζουμε μόνο το χαρακτηριστικό παράδειγμα του συμπαίκτη μας Αχιλλέα Πατσαρίκα, ο οποίος τραυματίστηκε πολύ σοβαρά τις πρώτες ημέρες που ήρθε στην ομάδα μας, ωστόσο, η διοίκηση ουδέποτε τον άφησε εκτεθειμένο και βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό του, πολύ δε περισσότερο τώρα που θα μπει στο χειρουργείο.
Αυτό και μόνο αποδεικνύει εμπράκτως την ευαισθησία που επιδεικνύεται από τη διοίκηση της ομάδας μας σε όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν.
Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα και για οποιοδήποτε λόγο να διαταράξει την ηρεμία στην ομάδα μας, εν όψει μάλιστα των σοβαρών και δύσκολων υποχρεώσεών της για το πρωτάθλημα της Α' ΕΠΣ Χανίων.
Με την ανακοίνωσή μας αυτή, θωρακίζουμε τη γαλήνη και ηρεμία στον Α.Ο. Κεραμειά και δηλώνουμε σε κάθε τόνο πως είμαστε μια γροθιά… μια παρέα σε αγωνιστικό χώρο και αποδυτήρια. Δεν θα αφήσουμε λοιπόν κανένα να το διαταράξει αυτό...
Ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές του Α.Ο. Κεραμειά»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου