Την πρώτη του εμπειρία έζησε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Επισκοπής από την πρωινή προπόνηση στην ομάδα στο Ρέθυμνο.
Ο νεοαποκτηθείς ποδοσφαιριστής, αφού είχε την ευκαιρία να γνωριστεί με τους νέους του συμπαίκτες και το προπονητικό επιτελείο, εξέφρασε τις εντυπώσεις του από την πρώτη εμπειρία με την φόρμα της Επισκοπής...
«Το κλίμα είναι καλό. Η ομάδα της Επισκοπής αδικείται από τη βαθμολογική της θέση. Θα προσπαθήσουμε όλοι και φυσικά κι εγώ από την δική μου πλευρά να την βγάλουμε από εκεί. Όλα είναι πιθανά και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της Επισκοπής που με εμπιστεύθηκε. Προσδοκία όλων είναι σωθεί η ομάδα αλλά θα βλέπουμε τα ματς ένα - ένα στην πορεία.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου