Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Πλατανιά που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινό αγώνα με τον Παναθηναϊκό, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Η αποστολή της Χανιώτικης ομάδας, που παραμένει στην Αθήνα, θα προπονηθεί και αύριο στην πρωτεύουσα και μετά θα αναχωρήσει οδικώς για την Τρίπολη καθώς την Τετάρτη αντιμετωπίζει τον Αστέρα, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League.
Κανονικά προπονήθηκε σήμερα ο Κουλιμπαλί, ο οποίος ενσωματώθηκε στην αποστολή το βράδυ της Κυριακής. Υποτροπή στο τραύμα που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα στους προσαγωγούς υπέστη ο Μπανανά στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και, σύμφωνα με τις ιατρικές εκτιμήσεις, αναμένεται να μείνει εκτός δράσης για περίπου τέσσερις εβδομάδες.
Η αποστολή της Χανιώτικης ομάδας, που παραμένει στην Αθήνα, θα προπονηθεί και αύριο στην πρωτεύουσα και μετά θα αναχωρήσει οδικώς για την Τρίπολη καθώς την Τετάρτη αντιμετωπίζει τον Αστέρα, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League.
Κανονικά προπονήθηκε σήμερα ο Κουλιμπαλί, ο οποίος ενσωματώθηκε στην αποστολή το βράδυ της Κυριακής. Υποτροπή στο τραύμα που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα στους προσαγωγούς υπέστη ο Μπανανά στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και, σύμφωνα με τις ιατρικές εκτιμήσεις, αναμένεται να μείνει εκτός δράσης για περίπου τέσσερις εβδομάδες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου