Η τοποθέτηση του προπονητή του Κισσαμικού, Σπύρου Μπαξεβάνου, μετά την εκτός έδρας νίκη της Χανιώτικης ομάδας απέναντι στον Γιούχτα για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος:
«Ήταν πάρα πολύ δύσκολο το παιχνίδι και αξίζουν συγχαρητήρια τα παιδιά για την προσπάθειά τους. Στο πρώτο ημίχρονο μπορεί να είχαμε τον αέρα, αλλά υπήρχε ένας ανεξήγητος εκνευρισμός, δεν είχαμε καθόλου ηρεμία και προσπαθούσαμε ανορθόδοξα λόγω του αέρα να φέρουμε τη μπάλα στην αντίπαλη περιοχή, για να δημιουργήσουμε κάποιες καταστάσεις εκεί πέρα.
Στο ημίχρονο αυτό είπαμε, ότι αν θέλουμε να διεκδικήσουμε κάτι πρέπει να μπορέσουμε να παίξουμε λίγο μπάλα στο δεύτερο ημίχρονο. Πήγαμε πιο ορθολογικά και το γκολ που έβαλαν από μία πάρα πολύ καλή συνεργασία οι παίκτες μας έδωσε τη νίκη και αυτοπεποίθηση για να συνεχίσουμε.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου