Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα νωρίς το απόγευμα οι ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινοβραδινό εκτός έδρας αγώνα με την Ξάνθη, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά στο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Χριστόπουλου και των συνεργατών του.
Κανονικά συμμετείχε ο Φιγκέιρα, στο μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης πήρε μέρος ο Τζίλβαν, σε μέρος της προπόνησης ο Νέπλιακ, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Μπανανά, θεραπεία οι Μαχλελής, Μενδρινός, Τσουράκης. Η προπόνηση της Τετάρτης έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί, στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου