Μετά το ρεπό της Δευτέρας οι ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού επέστρεψαν στις προπονήσεις την Τρίτη. Όσοι αγωνίστηκαν σε όλη την διάρκεια της αναμέτρησης με τον Ηλυσιακό προπονήθηκαν σε χαλαρούς ρυθμούς, ενώ οι υπόλοιποι ακολούθησαν πρόγραμμα με ασκήσεις για τελειώματα φάσεων.
Αύριο - Τετάρτη (18/02) θα πραγματοποιηθεί απογευματινή προπόνηση και την Πέμπτη (19/02) πρωινή, αφού το βράδυ θα αναχωρήσει η αποστολή του Κισσαμικού, για το εξ' αναβολής παιχνίδι της 16ης αγωνιστικής με τον Αστέρα Βάρης (21/02, 15:00).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου