Ξεκίνησε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ για το Κυριακάτικο ματς με τον Α.Ο. Χανιά με την σημερινή προπόνηση που διεξήχθη στα Σπάτα.
Όσοι αγωνίστηκαν στον χθεσινό αγώνα με αντίπαλο τον Απόλλωνα έκαναν αποθεραπεία.
Ο Μιγκέλ Κορδέρο και ο Αμπλαγιέ Φαγέ συνέχισαν τα ατομικά προγράμματα που ακολουθούν. Την Τετάρτη η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις ένδεκα το πρωί (11:00).
Όσοι αγωνίστηκαν στον χθεσινό αγώνα με αντίπαλο τον Απόλλωνα έκαναν αποθεραπεία.
Ο Μιγκέλ Κορδέρο και ο Αμπλαγιέ Φαγέ συνέχισαν τα ατομικά προγράμματα που ακολουθούν. Την Τετάρτη η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις ένδεκα το πρωί (11:00).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου