Το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου στις έξι το απόγευμα (18:00) θα γίνει η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου γονέων - κηδεμόνων και φίλων του Τμήματος Κανόε Καγιάκ του Ναυτικού Ομίλου Χανίων. Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα της Λέσχης Υπαξιωματικών Στόλου Κρήτης (ΛΥΣΚ).
Η σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρει τα εξής:
«Ο Σύλλογος γονέων - κηδεμόνων & φίλων του τμήματος Κανόε Καγιάκ του Ν.Ο. Χανίων σας προσκαλεί στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του που θα γίνει το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015, στις 18.00, στην αίθουσα της Λέσχης Υπαξιωματικών Στόλου Κρήτη (ΛΥΣΚ), αμέσως μετά το Ναυτικό Νοσοκομείο (Ν.Κ.).»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου