Κισσαμικός: Ρεπό αντί για αγώνα

Ούτε το Σάββατο κατέστη δυνατό να ταξιδέψει η αποστολή του Κισσαμικού για την Αθήνα και ο αγώνας με τον Αστέρα Βάρης αναβλήθηκε έπειτα από απόφαση της ΕΠΟ.

Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου σε χαλαρούς ρυθμούς, ενώ σήμερα - Κυριακή (01/02) δόθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές.

Η επόμενη προπόνηση της ομάδας του Καστελίου είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας (02/02).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου