Ούτε το Σάββατο κατέστη δυνατό να ταξιδέψει η αποστολή του Κισσαμικού για την Αθήνα και ο αγώνας με τον Αστέρα Βάρης αναβλήθηκε έπειτα από απόφαση της ΕΠΟ.
Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου σε χαλαρούς ρυθμούς, ενώ σήμερα - Κυριακή (01/02) δόθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές.
Η επόμενη προπόνηση της ομάδας του Καστελίου είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας (02/02).
Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου σε χαλαρούς ρυθμούς, ενώ σήμερα - Κυριακή (01/02) δόθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές.
Η επόμενη προπόνηση της ομάδας του Καστελίου είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας (02/02).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου