Ομαλά κύλησε ακόμα μία προπόνηση για τους ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού, που προετοιμάζονται για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Γιούχτα (08/02/2015, 15:00). Ο Σπύρος Μπαξεβάνος δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κι έχει στη διάθεσή του όλους τους ποδοσφαιριστές.
Το πρόγραμμα της Πέμπτης περιελάμβανε δίτερμα, την Παρασκευή (06/02) θα πραγματοποιηθεί απογευματινή προπόνηση και η προετοιμασία θα ολοκληρωθεί με το καθιερωμένο χαλάρωμα το πρωί του Σαββάτου (07/02).
Οι διαιτητές με Γιούχτα
Ο Χαράλαμπος Σωτηριάδης της Ε.Π.Σ. Λασιθίου ορίστηκε από την ΚΕΔ / ΕΠΟ να διευθύνει την εκτός έδρας αναμέτρηση του Κισσαμικού με τον Γιούχτα, που θα διεξαχθεί την Κυριακή (08/02, 15:00) στο Δημοτικό γήπεδο Αρχανών.
Από την ίδια Ένωση θα είναι οι δύο βοηθοί του, Νικόλαος Πάγκαλος και Μιχαήλ Παπαδοπετράκης. Παρατηρητής διαιτησίας ορίστηκε ο Δημήτριος Χριστοδουλάκης της Ε.Π.Σ. Ρεθύμνου...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου