Οι δηλώσεις του προπονητή του ΑΟ Χανιά, Σούλη Παπαδόπουλου, στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε την ήττα της ομάδας του από την ΑΕΚ με 4-1:
«Σήμερα χάσαμε δίκαια! Η ΑΕΚ ήταν καλύτερη από εμάς. Πιστεύω ότι καλύτερη ήταν στο δεύτερο ημίχρονο, παρότι στην αρχή ξεκίνησε με δύο γκολ. Μία ομάδα σαν κι εμάς που έχει στόχους δεν πρέπει να τα δέχεται, αν και μου είπαν ότι το δεύτερο γκολ ήταν οφ σάιντ.
Μειώσαμε σε 2-1 και εκεί που είπαμε ότι πρέπει να είμαστε πιο ανταγωνιστική, ήρθε το τρίτο γκολ και τελείωσαν όλα. Περίμεναν περισσότερα από τους παίκτες μου, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Θα δούμε στην πορεία...
Αν η κλεινόμασταν πίσω θα δεχόμασταν ένα γκολ. Έχει η ΑΕΚ τον τρόπο να βάλει γκολ. Πρέπει να παίζουμε ανοιχτά. Πιστεύαμε στους εαυτούς μας. Θέλαμε να κοντράρουμε την ΑΕΚ με επιθετική φιλοσοφία. Δεχθήκαμε όμως δύο γκολ στο πρώτο ημίχρονο που δεν έπρεπε να δεχθούμε.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου