Την 18άδα της Επισκοπής, η οποία θα ταξιδέψει με προορισμό την Πάτρα για το επικείμενο ματς με την Παναχαϊκή (Κυριακή 8/2, 15.00), ανακοίνωσε το τεχνικό επιτελείο πριν από λίγο.
Η αποστολή που θα ταξιδέψει για το λιμάνι του Πειραιά κι από 'κει για την πόλη της Πάτρας αποτελείται από τους:
Γουναρίδη, Κελαϊδή, Μανουσάκη, Λάμπρου, Μποτωνάκη, Πιθαρούλη, Πετράκο, Μαραθιανό, Λιονάκη, Δουμάνη, Ράντοβιτς, Βιγιαφάνε, Νικόλτση, Δρακάκη, Νικολακάκη, Αργυρίου, Τζανάκη και Βιτώρο.
Οι νεοαποκτηθέντες Νικολακάκης και Αργυρίου θα φορούν στις φανέλες τους τα νούμερα 77 και 2 αντίστοιχα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου