Επισκοπή: Η αποστολή για Πάτρα

Την 18άδα της Επισκοπής, η οποία θα ταξιδέψει με προορισμό την Πάτρα για το επικείμενο ματς με την Παναχαϊκή (Κυριακή 8/2, 15.00), ανακοίνωσε το τεχνικό επιτελείο πριν από λίγο. 

Η αποστολή που θα ταξιδέψει για το λιμάνι του Πειραιά κι από 'κει για την πόλη της Πάτρας αποτελείται από τους: 

Γουναρίδη, Κελαϊδή, Μανουσάκη, Λάμπρου, Μποτωνάκη, Πιθαρούλη, Πετράκο, Μαραθιανό, Λιονάκη, Δουμάνη, Ράντοβιτς, Βιγιαφάνε, Νικόλτση, Δρακάκη, Νικολακάκη, Αργυρίου, Τζανάκη και Βιτώρο. 

Οι νεοαποκτηθέντες Νικολακάκης και Αργυρίου θα φορούν στις φανέλες τους τα νούμερα 77 και 2 αντίστοιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου