Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ποδοσφαιρικού τμήματος της ΑΕΚ.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ο Εκτελεστικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ντούσαν Μπάγεβιτς βρέθηκαν κοντά στους ποδοσφαιριστές και στο επιτελείο της ομάδας και ευχήθηκαν σε όλους καλή χρονιά με επιτυχίες.
Ο Μελισσανίδης αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- και στο ματς που έρχεται για την ΑΕΚ κόντρα στον Α.Ο. Χανιά, την Κυριακή στο Ολυμπιακό στάδιο:
«Την Κυριακή πρέπει να κερδίσουμε. Δεν υπάρχει κανένα εύκολο παιχνίδι. Συνεχίζουμε με την ίδια προσοχή και στους επόμενους αγώνες, διότι δεν έχει τελειώσει τίποτα.»
«Την Κυριακή πρέπει να κερδίσουμε. Δεν υπάρχει κανένα εύκολο παιχνίδι. Συνεχίζουμε με την ίδια προσοχή και στους επόμενους αγώνες, διότι δεν έχει τελειώσει τίποτα.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου