Μελισσανίδης: "Δεν είναι εύκολο το ματς με Χανιά"

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ποδοσφαιρικού τμήματος της ΑΕΚ. 

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ο Εκτελεστικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ντούσαν Μπάγεβιτς βρέθηκαν κοντά στους ποδοσφαιριστές και στο επιτελείο της ομάδας και ευχήθηκαν σε όλους καλή χρονιά με επιτυχίες. 

Ο Μελισσανίδης αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- και στο ματς που έρχεται για την ΑΕΚ κόντρα στον Α.Ο. Χανιά, την Κυριακή στο Ολυμπιακό στάδιο:

«Την Κυριακή πρέπει να κερδίσουμε. Δεν υπάρχει κανένα εύκολο παιχνίδι. Συνεχίζουμε με την ίδια προσοχή και στους επόμενους αγώνες, διότι δεν έχει τελειώσει τίποτα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου