«Η ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων ευχαριστεί θερμά τη δήμαρχο Αγίου Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου και τον πρόεδρο του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος (Ο.Π.Α.Π.) του Δήμου Αγίου Δημητρίου, Σπήλιο Διαβολίτση, για την παραχώρηση των εξαιρετικών εγκαταστάσεων του Δήμου στην ομάδα μας προκειμένου να πραγματοποιήσει τη σημερινή της προπόνηση.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου