Ρόβας: "Στο 1ο ημίχρονο είχαμε προβλήματα"

Για την αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον ΑΟ Χανιά (4-1) μίλησε ο ποδοσφαιριστής του "δικεφάλου", Βασίλης Ρόβας, αμέσως μετά τη λήξη της: 

«Προσπαθήσαμε για ακόμα μια φορά να κάνουμε το παιχνίδι μας. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε κάποια προβλήματα και δεν το καταφέραμε 100%. Στο δεύτερο το καταφέραμε και ήρθε το ευρύ σκορ. Αυτό ήταν καλό ενόψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου