Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015, στις τέσσερις το μεσημέρι (16:00), στις εγκαταστάσεις της Ζ' Ένωσης Φιλάθλων Σωματείων Αντισφαίρισης Κρήτης (οδός Δουκός Μποφώρ 1), θα διεξαχθεί η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης.
Σε περίπτωση που δεν θα υπάρχει απαρτία η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015 στον ίδιο χώρο την ίδια ώρα και με τα ίδια θέματα της ημερήσιας διάταξης...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου