Σε καμπ προετοιμασίας με την Εθνική ομάδα συγχρονισμένης κολύμβησης Κορασίδων ξεκίνησαν να συμμετέχουν από την Δευτέρα 12 Ιανουαρίου, πέντε από τις αθλήτριες του Ναυτικού Ομίλου Χανίων που συμμετείχαν στο χειμερινό πρωτάθλημα.
Πρόκειται για την Βιολέτα Ζουζούνη, την Νικολέτα Παπαγεωργίου, την Μαρία Βοζινάκη, την Όλγα Κουργιαντάκη και την Αθηνά - Μαρία Μαρκουλάκη. Οι Χανιώτισσες αθλήτριες θα προπονούνται μέχρι και το Σάββατο 17 Ιανουαρίου στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Κερατσινίου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου