Παίκτης της Βέροιας ο Θωμάς Ναζλίδης

Η ΠΑΕ Βέροια ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του 27χρονου ποδοσφαιριστή Θωμά Ναζλίδη. O πρώην παίκτης του Πλατανιά (έμεινε ελεύθερος από την Χανιώτικη ομάδα προ ημερών) βρέθηκε στα γραφεία της "Βασίλισσας" και υπέγραψε το συμβόλαιό του.

Μετά την υπογραφή δήλωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την νέα αρχή στην καριέρα μου. Η Βέροια και οι άνθρωποι της με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και με έπεισαν στο να βοηθήσω και εγώ στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων της Βασίλισσας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου