Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Πλατανιά που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον αγώνα με τον Εργοτέλη, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά στο Μάλεμε.
Θεραπεία ακολούθησαν ο Νέπλιακ και ο Τζίλβαν. Αύριο - Τετάρτη (28/01) το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρωινή προπόνηση, στις ένδεκα (11:00), στο Μάλεμε.
Θεραπεία ακολούθησαν ο Νέπλιακ και ο Τζίλβαν. Αύριο - Τετάρτη (28/01) το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρωινή προπόνηση, στις ένδεκα (11:00), στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου