ΠΑΕ Επισκοπής: "Είμαστε εδώ"

Ανακοίνωση της ΠΑΕ Επισκοπής, απευθυνόμενη στο φίλαθλο ποδοσφαιρικό κοινό του Ρεθύμνου: 

«Η ΠΑΕ Επισκοπή απευθυνόμενη στους φιλάθλους της, τους ενημερώνει ότι είναι εδώ και πιστεύει στον καθαρό και τίμιο αγώνα που δίνει για να παραμείνει στην Football League. 

Με υπομονή κι επιμονή θα επιδιώξει να ανατρέψει το σκηνικό και να επιστρέψει στα νικηφόρα αποτελέσματα. Πρωτίστως όμως, θέλει όλη την ποδοσφαιρική οικογένεια του νομού δίπλα της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου