Δελήμπασης: "Δική μας η ευθύνη"

Περίλυπος έδειχνε μετά το τέλος του χθεσινού ματς στο Ρέθυμνο ο αρχηγός της Επισκοπής, Στέλιος Δελήμπασης, αφού κι ο ίδιος προσπαθούσε να εξηγήσει τι συμβαίνει...

«Ξέραμε ότι έχουμε να δώσουμε ένα ματς πολύ δύσκολο καθώς ο αντίπαλος είχε αρετές όπως είναι η επιθετικότητα και η ταχύτητά του. Νομίζω ότι ήμασταν προετοιμασμένοι γι’ αυτό. Ήταν ένα ματς που θα κρινόταν στις προσωπικές μονομαχίες και στις λεπτομέρειες.

Εμείς άλλωστε ήμασταν εκείνοι που είχαμε την πιο καθαρή ευκαιρία του αγώνα. Αν βάζαμε το γκολ, θα ήταν διαφορετικό το αποτέλεσμα. Τι να πω, γίναμε στο ίδιο έργο θεατές. Πιστεύω ότι δεν αξίζουμε αυτή την πορεία αλλά όλο αυτό που γίνεται.

Θέλω να πω για τον κόουτς ότι, δυστυχώς στο ποδόσφαιρο «την πληρώνουν» οι προπονητές. Τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχουμε εμείς οι ποδοσφαιριστές. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόουτς εκ μέρους κι όλων των παικτών.

Σε ερώτηση που έγινε στον Δελήμπαση για το πως σε 7 ματς η Επισκοπή βρίσκεται να αγωνίζεται με παίκτη λιγότερο, απάντησε:

«Δεν μπορώ να το καταλάβω. Ο Ραφαήλ είναι ένα παιδί που δεν ακούς τη φωνή του στα αποδυτήρια. Έχει φάει τρεις κόκκινες μέχρι σήμερα. Μπάλα είναι και γυρίζει. Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που συμβαίνει κι έρχονται άτυχα αποτελέσματα.

Με εξαίρεση την ΑΕΚ, χάσαμε όλα τα ματς στις λεπτομέρειες. Αυτό ωστόσο, μπορώ να το αποδώσω στο ότι η ομάδα είναι νεανική και παίζουμε σε μια κατηγορία που, ως επί τω πλείστον, στηρίζεται στην εμπειρία. Το πιστεύω όμως ότι μπορούμε να αλλάξουμε την τύχη μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου