Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Επισκοπής, ο Μανώλης Νικολακάκης, δεν θέλησε να πει πολλά αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι, αυτό που προέχει είναι η δουλειά:
«Είμαι ευχαριστημένος μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής στην Επισκοπή. Δεν είναι ώρα για πολλά λόγια. Χρειάζεται σκληρή δουλειά για να μπορέσουμε να βγούμε από την δύσκολη θέση. Εγώ από την πλευρά μου, θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να έχω υγεία.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου