Η Π.Α.Ε ΑΟ Χανιά ενημερώνει το φίλαθλο κοινό ότι τα λεωφορεία για την δωρεάν μετακίνηση των φιλάθλων στο Ρέθυμνο για τον αγώνα της Χανιώτικης ομάδας με την Επισκοπή (16/01/2015, 16:00) θα αναχωρήσουν από την πλατεία της Δημοτικής Αγοράς Χανίων στις δύο το μεσημέρι (14:00).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου