Το ματς απέναντι στον ΑΟ Χανιά ήταν και το τελευταίο για τον προπονητή της Επισκοπής, Κωστή Ανυφαντάκη. Ο 43χρονος τεχνικός που προσέφερε από το συγκεκριμένο πόστο σχεδόν δύο γεμάτα χρόνια (είχε διατελέσει και διευθυντής όλων των τμημάτων), αποχωρεί από την Ρεθυμνιώτικη ομάδα μετά από κοινή απόφαση με την διοίκηση.
Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η ΠΑΕ Επισκοπής ανακοινώνει την, κοινή συναινέσει, λύση της συνεργασίας με τον προπονητή, Κωστή Ανυφαντάκη. Οι λόγοι που οι δρόμοι μας χωρίζουν, είναι καθαρά για να αλλάξει το κλίμα στην ομάδα και όχι αγωνιστικοί.
Ο Κωστής Ανυφαντάκης συνεχίζει να αποτελεί μέλος της οικογένειάς μας και η διοίκησή μας, τον ευχαριστεί θερμά γι’ αυτά τα χρόνια προσφοράς του στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο επιλέξει στην καριέρα του. Η πόρτα της ΠΑΕ Επισκοπής για τον προπονητή Κώστα Ανυφαντάκη, θα είναι πάντοτε ανοιχτή.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου