Ανυφαντάκης: "Δύσκολη ομάδα ο ΑΟ Χανιά"

Δηλώσεις για το Κρητικό ντέρμπι της Παρασκευής (16/01, 16:00) έκανε ο προπονητής της Επισκοπής, Κωστής Ανυφαντάκης, ο οποίος εστίασε στην ηρεμία που θα πρέπει να έχουν οι ποδοσφαιριστές του στοχεύοντας στη νίκη...

«Καλούμαστε σε μια κομβική φάση του πρωταθλήματος να αντιμετωπίσουμε μια δύσκολη ομάδα όπως είναι ο ΑΟ Χανιά. Για μας, ήδη τα πράγματα είναι δύσκολα και δεν μας επιτρέπεται τίποτε άλλο από το να σκεφτόμαστε τη νίκη. 

Αυτό που ζητήσαμε από τους παίκτες είναι να παραμείνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του παιγνιδιού ήρεμοι. Να βγάλουμε επίσης εγωισμό και φυσικά τις απαραίτητες ψυχικές δυνάμεις για ένα τέτοιο ματς.

Ιδιαιτερότητες υπάρχουν παντού σε όλο τον κόσμο για καθετί αλλά εμείς, αυτό που έχουμε στο μυαλό μας είναι, να έχουμε ηρεμία και να είμαστε συγκεντρωμένοι στο πλάνο μας. Από 'δω και πέρα, πρέπει να δώσουμε το κάτι παραπάνω. Υπάρχει χρόνος, υπάρχει ένα ολόκληρος γύρος για να μπορέσουμε να επιτύχουμε στο σκοπό μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου