Οι πρώτες δηλώσεις του Φίλιππου Δάρλα (στην φωτογραφία με τον πρόεδρο του Κισσαμικού Αντώνη Ροκάκη) ως ποδοσφαιριστής της ομάδας του Καστελίου:
«Ήρθα κι εγώ να βοηθήσω την ομάδα για να καταφέρει στο τέλος να πετύχει τον στόχο της. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό κι ευχαριστώ την διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου