Ιτούα: "Είναι σημαντικός ο βαθμός"

Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή του Πλατανιά, Μπερνάρ Ιτούα, στην κάμερα του nova sports και στον Γιώργο Βασιλείου, μετά την εντός έδρας ισοπαλία της Χανιώτικης ομάδας με τον Ατρόμητο:

«Ήταν καλό ματς, ακολουθήσαμε τις οδηγίες του προπονητή και αποδώσαμε αρκετά καλά αλλά είχαμε και κάποιες κακότυχες στιγμές που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Δεν μπορούμε σε κάθε αγώνα να σκοράρουμε τρία γκολ.

Ο Ατρόμητος έπαιξε πολύ καλή άμυνα, ήταν ένα μάθημα για να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να πετυχαίνουμε γκολ. Είναι σημαντικός ο βαθμός.»

Για το μαρκάρισμα του Παπάζογλου: «Είναι πολύ καλός επιθετικός, είναι δύσκολο να του πάρεις τη μπάλα αλλά ήταν πολύ ενδιαφέρον για μένα να έχω τέτοια πρόκληση στο παιχνίδι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου