Φιλικό παιχνίδι έδωσε την Τετάρτη το απόγευμα ο Κισσαμικός με την Κ20 του Πλατανιά, στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου, επικρατώντας με σκορ 3-1.
Ο Σπύρος Μπαξεβάνος χρησιμοποίησε όσους ποδοσφαιριστές δεν αγωνίστηκαν ή είχαν λίγο χρόνο συμμετοχής στο ματς πρωταθλήματος με τη Νέα Ιωνία. Ο Στεφανίδης στο 30' με σουτ άνοιξε το σουτ, για να κάνει το 2-0 στο 40', από τελική πάσα του Στεφανίδη, ο Λώττας με σουτ.
Ο Μπεσού στο 50' σημείωσε το 3-0. Στο 75' ο Πετράκης με την βοήθεια του δοκαριού απέκρουσε το πέναλτι του Γαλανίδη, αλλά ο ποδοσφαιριστής της Κ20 του Πλατανιά σκόραρε στην επαναφορά για το 3-1.
Διαιτητής της φιλικής αναμέτρησης ήταν ο Φραντζολάκης (βοηθοί: Πατεράκης - Μπραουδάκης).
Π.Γ.Σ. Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Κοντοπίδης, Κοκάκης, Μαριανάκης, Ζαχαρίας Κομπογεννητάκης, Βιδάλης, Μπάτζιο, Λευτέρης Κομπογεννητάκης, Λώττας, Τσικουδάκης, Στεφανίδης, Κανελλόπουλος.
Στο δεύτερο ημίχρονο έπαιξαν και οι Μπεσού, Πετράκης, Μπέκας, Πασιαλής.
Πλατανιάς Κ20 (Νίκος Μαναρώλης): Κασωτάκης, Δημητρίου, Κρασουδάκης, Στεφανίδης, Γιουρουκάκης, Φερζάι, Παναγιωτίδης, Κοκκινάκης, Κοντορινάκης, Πεταυράκης, Τσίτας.
Στο δεύτερο ημίχρονο έπαιξαν και οι Κολομπάκης, Γαλανίδης, Βολονάκης, Παπαδάκης, Ψυλλάκης, Λαφαζάνης, Κοκονάκης, Κελέση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου