Ναζλίδης: "Επέστρεψα δυνατός!"

Συνέντευξη στην αθλητική ιστοσελίδα Gazzetta.gr παραχώρησε ο επιθετικός του Πλατανιά, Θωμάς Ναζλίδης. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε...

- Να ξεκινήσουμε από τα... τετριμμένα αλλά απαραίτητα. Σε τι αγωνιστική κατάσταση είσαι, έχοντας γυρίσει στα γήπεδα μετά τον τραυματισμό σου;

Είμαι καλά. Γύρισα δυνατός και αισθάνομαι καλά.

- Η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη για σένα μετά το πρόβλημα που είχες και την επέμβασή σου. Πως την βίωσες; Ποιοι σου στάθηκαν πιο πολύ στην πορεία της αποκατάστασης σου;

Σίγουρα ο τραυματισμός μου με δυσκόλεψε πολύ. Δόξα τον Θεό γύρισα καλά. Όπως και να το δει κανείς και ότι εάν κάνεις, είναι δύσκολο. Στόχος μου ήταν επιστρέψω δυνατός και να γυρίσω καλύτερα από πριν.

Θεωρώ πως τα κατάφερα. Στην δύσκολη αυτή πορεία με βοήθησαν πολλά άτομα. Με στήριξαν η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και η σύντροφός μου που ήταν συνέχεια μαζί μου.

Φυσικά και με στήριξε πάρα πολύ η ομάδα. Ήταν συνεπής σε όλα και με βοήθησε πολύ. Ουσιαστικά ήταν σχεδόν... ένας χρόνος. Έχασα το μισό και παραπάνω πρωτάθλημα.

- Η επάνοδός σου στα γήπεδα πως σε κάνει να αισθάνεσαι;

Με έκανε πολύ χαρούμενο. Με έκανε να θέλω να προσφέρω στον Πλατανιά.

- Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι με δεδομένο πως πέρυσι είχες ξεκινήσει πολύ καλά;

Ναι είναι γεγονός πως εγώ πέρυσι είχα ξεκινήσει πολύ καλά. Θέλω να προσφέρω τα αναμενόμενα. Να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας αλλά και τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις που έχω για μένα.

Δεν θέλω να βάλω στόχους. Έβαζα πέρυσι και μετά ήρθε ο σοβαρός τραυματισμός μου. Ο στόχος μου είναι να έχω υγεία. Να είμαι γερός. Εφόσον έχω υγεία δεν φοβάμαι τίποτα άλλο.

- Ο Πλατανιάς φέτος δεν έκανε ιδανικό ξεκίνημα. Πως βλέπεις την συνέχεια στην ομάδα και ποιο είναι το βασικό ζητούμενο;

Στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την παραμονή. Η χρονιά δεν θα είναι καθόλου εύκολη. Όλες οι ομάδες είναι δυνατές. Επίσης ο αριθμός των ομάδων που πέφτει κάνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο μας. Πιστεύω όμως πως η ομάδα μπορεί να πετύχει και θα πετύχει.

- Πως είναι η συνεργασία σας με τον Γιάννη Χριστόπουλο και το κλίμα στην ομάδα;

Όλα είναι καλά. Είναι πολύ καλά. Περιμένουμε την δουλειά μας να βγει στο γήπεδο. Με τον κόουτς η συνεργασία είναι άριστη. Προσπαθεί να περάσει στην ομάδα τη νοοτροπία που έχει. Η ομάδα δείχνει να τα αφομοιώνει. Ανάλογως με το ματς και τον αντίπαλο παίζει αντίστοιχα.

- Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στον κόσμο σας;

Για τον κόσμο έχω να πω ότι θα δίνουμε σε κάθε ματς το 100% για να φεύγουν από το γήπεδο χαρούμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου