Τα πρώτα λόγια του Μαυροβούνιου ποδοσφαιριστή της Επισκοπής, Μπάλσα Ράντοβιτς, στην επίσημη ιστοσελίδα της Ρεθυμνιώτικης ΠΑΕ (aoepiskopis.gr) ήταν μετρημένα:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα σε ένα σωματείο με τόσο έντονη την αίσθηση οικογένειας. Όλοι οι παράγοντες με έχουν αγκαλιάσει με πραγματικό ενδιαφέρον και είμαι ενθουσιασμένος από την οργάνωση του σωματείου γύρω από όλα τα απαραίτητα θέματα.
Είμαι σε ένα καλό αγωνιστικό επίπεδο γιατί έχω ήδη συμμετάσχει σε δύο αγώνες του Europa League. Έχω ήδη μια εικόνα της όμορφης πόλης του Ρεθύμνου και είμαι αρκετά ευδιάθετος που θα είμαι κάτοικος αυτής της ωραίας πόλης.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου