Πόλο: Νέο Καμπ προετοιμασίας η Εθνική

Προετοιμαζόμενη για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Τιφλίδα (24-31 Αυγούστου) η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης Νέων ανδρών πραγματοποιεί νέο καμπ στον Άγιο Κοσμά, από αύριο (31/07).

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός Σάκης Κεχαγιάς με τον συνεργάτη του Γιάννη Φράγκο, έχουν καλέσει για αύριο το πρωί (09:00) τους εξής πολίστες:

Ζερδεβάς (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Ποταμιάνος (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Αλβέρτης (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Καπετανάκης (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Μασμανίδης (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Κοπελιάδης (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Καλαϊτζής (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Μαυρωτάς (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Κουρούβαλης (ΝΟ Βουλιαγμένης)
Χάλαρης (Παλαιό Φάληρο)
Φωκάς (Παλαιό Φάληρο)
Πρέκας (Ολυμπιακός)
Λιαπάκης (Ολυμπιακός)
Τσαχειλίδης (Ολυμπιακός)
Αργυρόπουλος (Ολυμπιακός)
Καλογεράκος (ΑΝΟ Γλυφάδας)
Σαρρής (ΝΟ Χίου)
Πανταζόπουλος (Παναθηναϊκός)
Γερακούδης (Παναθηναϊκός)
Σαρτζετάκης (ΝΟ Χανίων)
Χατζηγούλας (ΠΑΟΚ)
Παπάκος (ΝΕ Πατρών)
Λεβεντάκος (ΝΟ Πατρών)
Βέκκος (Πανιώνιος)
Καρακάσης (Πανιώνιος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου