Οι πρώτες δηλώσεις του Γιώργου Βιδάλη ως ποδοσφαιριστής του Κισσαμικού:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Κισσαμικό. Επέλεξα συνειδητά την ομάδα, λόγω της υγείας που αποπνέει και λόγω της προσέγγισης που μου έκαναν οι άνθρωποι της διοίκησης.
Εύχομαι να έχουμε μία καλή χρονιά και να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί από διοίκηση και τεχνικό επιτελείο.»
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Κισσαμικό. Επέλεξα συνειδητά την ομάδα, λόγω της υγείας που αποπνέει και λόγω της προσέγγισης που μου έκαναν οι άνθρωποι της διοίκησης.
Εύχομαι να έχουμε μία καλή χρονιά και να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί από διοίκηση και τεχνικό επιτελείο.»
Στην φωτογραφία ο Γιώργος Βιδάλης με τον γενικό γραμματέα του Κισσαμικού, Περικλή Τουλουπάκη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου