Βιγιαφάνε: "Με υποδέχθηκαν ιδανικά"

Ο Νίκολας Βιγιαφάνε δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Επισκοπή αλλά κάλλιστα μπορεί να θεωρείται ποδοσφαιριστής της Ρεθυμνιώτικης ομάδας. Χθες - Δευτέρα (28/07) έκανε την πρώτη του προπόνηση και είχε μονάχα καλά λόγια να πει:

«Πραγματικά νιώθω πολύ καλά. Η πόλη του Ρεθύμνου είναι πολύ όμορφη. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Επισκοπή.

Οι άνθρωποι της ομάδας μου έχουν φερθεί άψογα και περιμένω να τελειώσουν και τα τυπικά για τις ανακοινώσεις.

Περίμενα να γνωρίσω τον κόουτς και τους νέους μου συμπαίκτες και μπορώ να πω ότι με υποδέχθηκαν με τον πλέον ιδανικό τρόπο. Περισσότερα θα μπορούμε να πούμε σε λίγες μέρες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου