Μαυρουδής: "Στόχος ένα πολύ καλό πρωτάθλημα"

Οι πρώτες δηλώσεις του ποδοσφαιριστή Μάριου Μαυρουδή (στην φωτογραφία μαζί με τον αντιπρόεδρο της ομάδας του Καστελίου, Γιώργο Ξηρουχάκη) ως ποδοσφαιριστής του Κισσαμικού:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Ροκάκη και τον προπονητή κ. Μπαξεβάνο, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Θα κάνω ότι μπορώ κι εγώ για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.

Ξέρω ότι γίνεται μία πολύ σοβαρή δουλειά σε όλα τα επίπεδα στον Κισσαμικό. Έχει κρατηθεί ένας κορμός από την περσινή περίοδο, που είναι βασικό για μία ομάδα και έχουμε έρθει κάποια παιδιά να ενσωματωθούμε γρήγορα για να κάνουμε ένα πολύ καλό σύνολο.

Στόχος της ομάδας είναι να κάνουμε ένα πολύ καλό πρωτάθλημα και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Από εκεί και πέρα προσωπικός μου στόχος είναι να βοηθήσω πρώτα την ομάδα, για να βοηθήσω και τον εαυτό μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου