Ολυμπιακός: Ανανέωσε η Μανωλιουδάκη

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε σήμερα την ανανέωση της συνεργασίας του με την Φιλιώ Μανωλιουδάκη. Η αρχηγός των "ερυθρολεύκων" θα παραμείνει στην ομάδα υδατοσφαίρισης έως το 2017. Μετά από την ανανέωση η Χανιώτισσα πολίστρια τόνισε:

«Είμαι ευτυχισμένη που θα μείνω στην ομάδα της καρδιάς μου γι' άλλα τρία χρόνια. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Μιχάλη Κουντούρη και την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου. Είμαι σίγουρη πως όλοι μαζί θα καταφέρουμε σπουδαία πράγματα σ’ Ελλάδα και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου