Οι δηλώσεις του τεχνικού του Ν.Ο. Χανίων, Ηλία Μαχαίρα, για την 1ο γύρο στον όμιλο ανόδου της Α2 υδατοσφαίρισης ανδρών που αρχίζει αύριο κι οι προσδοκίες του από την Χανιώτικη ομάδα:
«Ετοιμαζόμαστε να πάρουμε μέρος στους αγώνες στοχεύοντας στο καλύτερο δυνατό, παρότι η προετοιμασία μας δεν έγινε κάτω από τις καλύτερες συνθήκες.
Ο βασικός στόχος για μας ήταν εξ αρχής να βρεθούμε στον όμιλο ανόδου και από εκεί και πέρα από τα παιχνίδια που έχουμε πλέον μπροστά μας, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε τόσο πολύ τις άλλες ομάδες που θ’ αντιμετωπίσουμε, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου