Μαχαίρας: "Πάμε για το καλύτερο"

Οι δηλώσεις του τεχνικού του Ν.Ο. Χανίων, Ηλία Μαχαίρα, για την 1ο γύρο στον όμιλο ανόδου της Α2 υδατοσφαίρισης ανδρών που αρχίζει αύριο κι οι προσδοκίες του από την Χανιώτικη ομάδα:

«Ετοιμαζόμαστε να πάρουμε μέρος στους αγώνες στοχεύοντας στο καλύτερο δυνατό, παρότι η προετοιμασία μας δεν έγινε κάτω από τις καλύτερες συνθήκες.

Ο βασικός στόχος για μας ήταν εξ αρχής να βρεθούμε στον όμιλο ανόδου και από εκεί και πέρα από τα παιχνίδια που έχουμε πλέον μπροστά μας, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε τόσο πολύ τις άλλες ομάδες που θ’ αντιμετωπίσουμε, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου