Το Δ.Σ. της ΜΟΒΙΑΚ Πανακρωτηριακός Α.Ο. ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Μπαρτζίδη.
Ο 21χρονος (γεν. 1993) ακραίος επιθετικός ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Π.Σ.Ν. Χανιά, αγωνίστηκε στον Κρητικό Αστέρα, έχοντας προπονητή τον Βασίλη Παπαδάκη.
Ήταν παράλληλα βασικό στέλεχος των Μικτών ομάδων της ΕΠΣ Χανίων πριν μετακομίσει το 2009 στο Ηράκλειο, για την Κ20 του Εργοτέλη, όπου έμεινε τρία (3) χρόνια.
Την περίοδο 2012-13 είχε συμμετοχές με τον Α.Ο. Χανιά στη Γ' Εθνική και την περίοδο που μας πέρασε αγωνίστηκε στην Ιωνία.
Η ομάδα του Ακρωτηρίου του εύχεται να είναι υγιής και δηλώνει σίγουρη πως μέσα από αυτή τη συνεργασία θα εκπληρωθούν και οι δικοί του στόχοι...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου