«Το Δ.Σ. και ο προπονητής της Αθλητικής Ένωσης Καμισιανών Ραπανιανών "Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ" με αφορμή την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου αισθάνονται την ανάγκη να συγχαρούν:
- τον Αντιπρόεδρο της Ε.Π.Ο. και Πρόεδρο της Ε.Π.Σ. Χανίων κ. Γεώργιο Βούρβαχη, καθώς και τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης, για την άψογη διεξαγωγή του πρωταθλήματος.
- τον Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Χανίων, για τις υψηλού επιπέδου διαιτησίες καθ' όλη την διάρκεια της χρονιάς.
- τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας για την προσπάθειά τους στο φετινό πρωτάθλημα.
- τους φίλαθλους της ομάδας μας για την αμέριστη στήριξή τους σε όλη την διάρκεια της χρονιάς.
- τις ομάδες που εκπροσώπησαν τον νομό μας στην Εθνικές κατηγορίες (ΠΑΕ Πλατανιάς, ΠΑΕ Α.Ο. Χανιά, Π.Γ.Σ. Κισσαμικός) για την πολύ καλή παρουσία τους σε αυτές.
- την Δάφνη Αποκορώνου, για την κατάκτηση του τίτλου στην Γ' Κατηγορία και το Νέο Σαμψών, για την άνοδό του στη Β' Κατηγορία.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου