Βαρδάκης: "Μου έκανε καλό όλη η χρονιά"

Η τοποθέτηση του αμυντικού του Κισσαμικού, Μιχάλη Βαρδάκη (ο οποίος πέτυχε το πρώτο του γκολ με το "δελφίνι" στο στήθος), για το ματς με τον Γιούχτα:

«Η αλήθεια είναι ότι είχα καιρό να αγωνιστώ. Ο κόουτς μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στο τελευταίο ματς του πρωταθλήματος. Μου έκανε καλό όλη η χρονιά, παρόλο που δεν είχα αρκετό χρόνο συμμετοχές.

Είναι άλλες οι ταχύτητες στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής και πιστεύω ότι βελτιώθηκα. Όσον αφορά το παιχνίδι εμείς είχαμε σωθεί και δεν είχαμε άγχος, ενώ ο Γιούχτας το ήθελε περισσότερο. Προσπαθήσαμε αρκετά, αλλά από αδράνειες δεχτήκαμε δύο γκολ.

Ήμασταν πολύ καλοί στο δεύτερο ημίχρονο και είχαμε την κατοχή της μπάλας. Παίξαμε μαζί παιδιά που δεν είχαμε ξαναβρεθεί στην ίδια ενδεκάδα αλλά πιστεύω ότι ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις του προπονητή μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου