Μπαξεβάνος: "Παίξαμε χωρίς άγχος"

Μετά το τέλος του τελευταίου αγώνα πρωταθλήματος του Κισσαμικού (με τον Γιούχτα) ο προπονητής της Χανιώτικης ομάδας, Σπύρος Μπαξεβάνος, δήλωσε στην σελίδα του συλλόγου στο facebook τα εξής:

«Ήταν ένα παιχνίδι που ο αντίπαλος χρειαζόταν τους βαθμούς. Εμείς ήρθαμε να παίξουμε ελεύθερα, χωρίς άγχος και είχαμε την ευκαιρία να δούμε και κάποια παιδιά που δεν είχαν χρόνο συμμετοχής.

Το σημαντικό ήταν ότι τέλειωσε καλά η χρονιά και δεν είχαμε ανάγκη να αναζητάμε βαθμούς για την παραμονή, αγωνιζόμενοι κάτω από αφόρητη ζέστη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου