Κεραμειά: Το πρώτο Δ.Σ. της νέας περιόδου

Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο παρουσία του νέου προπονητή της ομάδας, Γιώργου Ανδρεαδάκη, πραγματοποίησε ο Α.Ο. Κεραμειά. Τα θέματα που απασχόλησαν ήταν οι ανανεώσεις ποδοσφαιριστών από το υλικό της ομάδας, αλλά και οι μεταγραφικοί στόχοι, κάποιοι από τους οποίους έχουν ήδη βολιδοσκοπηθεί.

Παράλληλα, μέσα στον Ιούλιο θα πραγματοποιηθεί και η κεντρική εκδήλωση του συλλόγου, στην πλατεία του Κατωχωρίου Κεραμειών, με ημερομηνία, ώρα και μουσικό σχήμα που θα την πλαισιώσει, να ανακοινώνονται τις επόμενες ημέρες.

Τέλος εντός των επομένων δέκα ημερών θα λειτουργήσουν τα γραφεία της ομάδας στα Χανιά, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 73, όπου θα γίνονται τα ΔΣ, οι συναντήσεις των παικτών με τον προπονητή, αλλά και πολλές άλλες δράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου