Στον Πανακρωτηριακό ο Στέλιος Παντελακάκης

Νέα μεταγραφική ανακοίνωση του Πανακρωτηριακού:

«Το Δ.Σ. της ΜΟΒΙΑΚ Πανακρωτηριακός Α.Ο ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Στέλιο Παντελακάκη.

Ο 27χρονος αμυντικός αγωνιζόταν πέρυσι στον Άρη Σούδας, στον οποίο είχε μετακινηθεί από την Ιωνία 2000, κατακτώντας το πρωτάθλημα και το κύπελλο την σεζόν 2012-13.

Στον παρελθόν έχει αγωνιστεί στον ΑΟ Χανιά, τον Πλατανιά (Football League 2) και την Σπάθα. Του ευχόμαστε να είναι υγιής, είμαστε δε σίγουροι πως μέσα από αυτή τη συνεργασία θα εκπληρωθούν και οι δικοί του στόχοι. Στέλιο, καλώς όρισες στο Ακρωτήρι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου