Μπαξεβάνος: "Καλύτεροι από τον Ρούβα" (video)

Διαβάστε την τοποθέτηση του προπονητή του Κισσαμικού, Σπύρου Μπαξεβάνου, μετά την χθεσινή νίκη της Χανιώτικης ομάδας επί του Ρούβα. Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Είχαμε να παίξουμε 40 μέρες στο Καστέλι. Προερχόμασταν από πολύ καλά εκτός έδρας αποτελέσματα. Όλη την εβδομάδα προσπαθούσαμε να πούμε στα παιδιά το πόσο σημαντικό είναι να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι, να έχουμε χαμηλά τη… μπάλα, γιατί υπήρχε ένας ενθουσιασμός από τα προηγούμενα αποτελέσματα.

Το παιχνίδι είχαμε πει ότι δεν θα ήταν εύκολο και κατά 99% θα μας έδινε τη σωτηρία και νομίζω πως έτσι έγινε. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα των παιδιών. Καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ήμασταν πολύ καλύτεροι από τον Ρούβα.

Δημιουργήσαμε ευκαιρίες, είχε κι ο Ρούβας ευκαιρίες, πιο πολλές όμως από φάσεις με γεμίσματα και σπασίματα της μπάλας μέσα στην περιοχή, όπου υπήρχε ένας εκνευρισμός στη δική μας ομάδα. Ήρθε σε πάρα πολύ καλό σημείο το γκολ στο πρώτο ημίχρονο, ενώ είχαμε χάσει κάποιες ευκαιρίες.

Στο δεύτερο ημίχρονο είπαμε ότι θα είναι πιο εύκολα τα πράγματα για εμάς και θα βρούμε χώρο. Ξεκινήσαμε πάλι καλά, αλλά εκεί που ήρθε ένας ανεξήγητος εκνευρισμός ήταν μετά την αποβολή του παίκτη του Ρούβα, που αντί να έχουμε καθαρό μυαλό, κάναμε μόνοι μας τα εύκολα-δύσκολα.

Η νίκη αυτή είναι πέρα για πέρα δίκαιη. Ήμασταν πολύ καλύτεροι ομάδα στον αγωνιστικό χώρο από τον Ρούβα. Ξέραμε ότι είναι καλή ομάδα και ότι θα έρθει να προσπαθήσει για τη νίκη. Είναι δύσκολη κατάσταση όταν παίζουν δύο ομάδες για την σωτηρία τους.

Από εκεί και πέρα ένα μεγάλο μπράβο πάλι σε αυτά τα παιδιά. Σε όλα αυτά τα παιχνίδια που "καίνε" δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Είμαι ικανοποιημένος από αυτό. Αυτή την εικόνα είχαμε και σήμερα και αυτή θέλουμε να κρατήσουμε μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.

Η τελευταία εικόνα είναι αυτή που αφήνει όλες τις εντυπώσεις στον κόσμο. Όπως είπε και ο πρόεδρος μας κανείς δεν θα θυμάται τι κάναμε την πρώτη αγωνιστική με τη Δόξα Βύρωνα, αλλά θα θυμούνται αυτές τις τελευταίες αγωνιστικές.

Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθειά τους. Μπράβο τους, δείξανε όλο αυτό τον καιρό χαρακτήρα και όπως ήρθαν τα πράγματα η ομάδα πρέπει να κάνει… έγκλημα για να μη μείνει στην κατηγορία.»

Από τη μεριά του ο βοηθός προπονητή του Ρούβα, Σταμάτης Μαματζάκης, εξέφρασε παράπονα για τη διαιτησία:

«Συγχαρητήρια στον Κισσαμικό και για τη φιλοξενία που μας παρείχε αλλά και για την πορεία των τελευταίων αγωνιστικών. Πιστεύω πως δίκαια θα σωθεί, γιατί έχει καλή ομάδα. Δεν είναι η δουλειά μας να ασχοληθούμε με τη διαιτησία, αλλά το βίντεο υπάρχει και μπορείτε να το δείτε.

Είτε κερδίσουμε, είτε όχι, μοχθούμε με εχθρικές διαιτησίες. Το ίδιο έγινε και σήμερα. Μία εχθρική διαιτησία και δεν ξέρω τον λόγο. Με το παραμικρό κάρτα, με το παραμικρό φάουλ. Όταν παίζεις μία κατηγορία πρέπει να έχεις το 50-50%.

Κάτι που δεν είχαμε, χωρίς να θέλουμε να μειώσουμε τη νίκη του Κισσαμικού, αλλά αυτό γίνεται στα πιο πολλά παιχνίδια. Δεν ξέρω τι φταίει. Ίσως είμαστε στόχος ή ίσως πληρώνουμε τα παράπονα μετά το ματς με τον Ιωνικό.

Αυτό θα το κρίνουν οι αρμόδιοι, όχι εγώ, αλλά μας "πνίγει" το δίκιο κάθε εβδομάδα. Όσον αφορά το παιχνίδι ήταν δύσκολο για εμάς, όπως κάθε παιχνίδι. Είχαμε δύο άτυχα αποτελέσματα με Γιούχτα και Νέα Ιωνία και ήρθαμε να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούσαμε, αλλά όταν μένεις με δέκα παίκτες είναι δύσκολο.

Παρ’ όλα αυτά είχαμε τις ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο, όπως είχε και ο Κισσαμικός μία-δύο. Είχε την κατοχή, αλλά εμείς είχαμε μία ευκαιρία να βρεθούμε μπροστά στο σκορ. Δεν έγινε αυτό και από ένα λάθος από ένα στημένο δεχθήκαμε στο 45’ το 1-0.

Μπήκαμε στα αποδυτήρια και είπαμε με τα παιδιά να συνεχίσουμε και να παίξουμε για την ιστορία της ομάδας και τον κόπο. Στο δεύτερο ημίχρονο δεχθήκαμε γρήγορα την κόκκινη κάρτα, αλλά παρόλα αυτά πιστεύω ότι και με δέκα παίκτες ήμασταν καλύτεροι και πατούσαμε καλύτερα μέσα στο παιχνίδι και επιζητούσαμε το γκολ της ισοφάρισης.

Όταν είσαι στην επίθεση και προσπαθείς να ισοφαρίσεις και δέχεσαι τέτοιο γκολ, τι να πω; Ίσως είναι και θέμα ατυχίας, όλα είναι μέσα στο παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας, έμειναν δύο τελικοί ακόμα.

Να είναι σίγουροι οι κύριοι που είναι από πάνω από εμάς και θέλουνε να πέσει ο Ρούβας, θα είναι δύσκολο και θα δώσουμε όλη μας την ψυχή. Να το καταλάβουν. Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία του Κισσαμικού.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου