Στεφανίδης: "Χαίρομαι που βοηθάω την ομάδα"

Ο εκ των πρωταγωνιστών του Κισσαμικού το τελευταίο χρονικό διάστημα, Γιάννης Στεφανίδης, δήλωσε σχετικά με το ματς απέναντι στον Ρούβα:

«Λέγαμε ότι είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, ένα κρητικό ντέρμπι. Θέλαμε τους τρεις βαθμούς για να "κλειδώσουμε" κατά μεγάλο ποσοστό τη σωτηρία μας. Δουλέψαμε πολύ καλά όλη την εβδομάδα και καταφέραμε και πήραμε τη νίκη.»

Για τη δική του απόδοση και την αγωνιστική του άνοδο: «Όταν είχα έρθει είχα δύο μήνες απραξία. Δούλεψα αρκετά και αρχίζει και μου βγαίνει αυτό, μου έρχονται τα γκολ και χαίρομαι πάρα πολύ που βοηθάω την ομάδα.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου