Βλαχοδήμος: "Μπήκαμε σαν να ήταν τελικός"

Οι δηλώσεις του MVP της αναμέτρησης των Περιβολίων, Παναγιώτη Βλαχοδήμου, για την μεγάλη νίκη του Πλατανιά επί της ΑΕΛ Καλλονής:

«Είναι το πρώτο χατ-τρικ της καριέρας μου. Νιώθω πολύ καλά και για μένα και για την ομάδα. Παίξαμε καλά, ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι και τώρα κοιτάμε τον Ατρόμητο. Μπήκαμε σαν να ήταν τελικός και καθένας που ήταν στο γήπεδο έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και θέλω να ευχαριστήσω και τους συμπαίκτες μου.

Πρέπει να δούμε ότι γίνεται να παίξουμε καλή μπάλα και στα επόμενα παιχνίδια. Όλοι έχουν καταλάβει ότι χρειαζόμαστε βαθμούς και πρέπει να νικήσουμε τόσο εντός όσο και εκτός. Ο Πλατανιάς είναι μία σωστή ομάδα και είναι αρκετά καλά εδώ να παίξω τα παιχνίδια και στη συνέχεια να επιστρέψω στον Ολυμπιακό.

Στην Γερμανία πήγαν πολλά λάθος. Δεν με αγκάλιασαν όσο θα έπρεπε οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου. Αν είναι καλό το κλίμα με τους συμπαίκτες σου αυτό φαίνεται και τον αγώνα γιατί παλεύει ο ένας για τον άλλο. Ξέρω ότι με κοιτάζουν κι άλλες ομάδες και δίνω τα πάντα για να παίξω καλά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου