Η Επισκοπή θα επιστρέψει στο Ρέθυμνο την Τρίτη όπου το τεχνικό επιτελείο έχει χορηγήσει ρεπό σε όλους τους ποδοσφαιριστές. Την Τετάρτη το μεσημέρι (15:00) θα ξεκινήσει η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Πανηλειακό.
Σήμερα η προπόνηση πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Νέας Αγχι- άλου. Αυτό έγινε λόγω της διανυκτέρευσης της Επισκοπής στον Βόλο το βράδυ της Κυριακής.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε χαλάρωμα για όσους αγωνίστηκαν στο Κυριακάτικο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου και προπόνηση για τους υπόλοιπους.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε χαλάρωμα για όσους αγωνίστηκαν στο Κυριακάτικο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου και προπόνηση για τους υπόλοιπους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου