Πλατανιάς: Η προπόνηση της Δευτέρας

Χωρίς προβλήματα διεξήχθη σήμερα το μεσημέρι, στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε, η προπόνηση της ομάδας του Πλατανιά Χανίων, υπό τις οδηγίες του Άγγελου Αναστασιάδη.

Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν όσοι αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινό αγώνα με την Καλλονή, ασκήσεις με μπάλα όσοι είχαν μικρό ή καθόλου χρόνο συμμετοχής.

Θεραπεία ακολουθούν οι Ζουμπουλάκης, Ναζλίδης. Η αυριανή (18/03) προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις δώδεκα το μεσημέρι (12:00), στο Μάλεμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου